nuffnang ads

Thursday, October 21, 2010

apa yang hendak di cari lagi!!!

salam...aku dah lama x menulis kat blog ni.....xda masa lor....ke sana sini...pasal kerja ler....sambil bekerja tu,aku memikir gak,apa lg yg xkena dengan diri ni....apa yang xlengkap lg....selain wang ringgit n harta...YANG SEBENARNYA cinta terhadap illahi masih kurang...semua yang ada pinjaman je,yg kekal menyintaiNYA hingga akhir hayat....walau duit banyak mana sklipon...jiwa x tenang xguna gak..tapi aku xda le seteruk or sehancur mana pon...jangan salah paham k hehehe...benda2 ni suma pon ada kaitan dengan mama aku nak pergi haji kalau di izinNYa le.....aku pon nak pegi sana gak,tapi banyak benda nak kena setel lu baru bole pegikan....tp sebelum tu kena le persiapkan diri dengan penuh jati diri....setakat pergi mcm melancong je watpe..papepon aku target nak wat umrah lu..umur pon dah naik..bila2 masa je bole bye2.....amalan memg kurang le,tp xhancur ye.....mulai sekarang kena le kumpul duit n jimat2 aminnnnnnn......

No comments: