nuffnang ads

Friday, April 29, 2011

minggu yang best...

minggu n bulan ni aku rasa best n seronok sgt...yang best biar aku je simpan hehehe,xperlu citer..yang best keja jalan n pg jalan2...kira xda le bosan duk kat umah...ahad 1 mei aku turn terengganu mau hantar barang2 keja kat site sana ngan bro aku...sebelum ni aku kat sepang setelkan keja tanam tangki najis di rumah YG DI MULIAKAN ORANG BESAR DAERAH SEPANG...kira keluar le peluh aku sikit,dan jadi sihat...coz badan dah naik,perut pon dah ke depan...
keja2 kat ganu ni matbe makan masa selama 1 mnggu O 2mnggu,tapi rasanya aku xda le lama kat ganu,coz ada keja nak setelkan..lepas anta barang aku akan ke kelantan untuk selesaikan apa yang pending then trus balik kuala lumpur...so bulan ni,aku namakan bulan jalan2....sememangnya bahagia...
untuk chenta hatiku SITI MUSRIFA BT MOHD SHAHLAN...LUV U SO MUCH!!

No comments: