nuffnang ads

Monday, June 7, 2010

merindui kamu semua

semalam aku mengalir air mata yang tak dapat aku tahan2 lagi,aku amat merindui anak2 aku....aku cuba sorokkan apa yang aku rasa,tapi semua tu jadi ngan spontan....kerana aku manusia yang berpijak di bumi yang nyata....aku amat merindui mereka,apa yang aku bole buat selain membuat panggilan phone saja dan tgok pix dorang ...walau apa skali pun terjadi aku tetap "papa" dorang....aku memg nak jaga dorang,tapi aku xnak setengah kat aku n setengah kat tut....aku xnak pisahkan mereka....biarlah aku yang tanggung kerinduan....harapan aku hanyalah mahu jadi "papa" yang terbaik untk dorang n memberi pelajaran untuk masa depan mereka...apa skali pon hidup perlu di teruskan.....tidak perlu menyalahkan sesiapa..."wahai anak2 papa,korang semua harta papa sampai papa hilang di telan liang lahad".......

No comments: