nuffnang ads

Wednesday, May 19, 2010

kesemakan jiwa

Hari ni idup aku sama jer...xda beza apa pon.....tapi dgan harapan ada perubahan...tapi mcm mana nak ada perubahan????manusia ni diri dia sendiri je yang bole mengubahkan....kengkawan dapat bagi nasihat jer.....termasuk ler aku...tapi ada gak kengkawan yang hampeh....so hanyutkan je kengkawan mcm tu.....berbalik pasal aku....aku ada cita2...tapi apa yang aku nak buat semua kantoi......xda fokus kot aku rasa...aku slalu citer kat mama,mama bagi ler nasihat....tapi aku ni jenis xsabar kot nak satu2 benda jadi ngan cepat coz terpengaruh ngan alam sekarang ni ler....usaha dah ada kena fokus gak ler aku rasa selain gangguan ketiadaan n keputusan vitamin d(duit) pon ada faktor yg menyumbangkan keja2 aku tergendala.....chenta ati aku banyak gak tolong...zahir dan batin....tapi aku ni lelaki....aku adalah lelaki tak kan nak simpati memanjang....aku tak mintak tapi dorang yg tolong...aduhhhhhhh.....semakkkk.......

No comments: